Darba process

Lai sasniegtu augstas kvalitātes galaproduktu, kas kalpos ilgus gadus, ir ārkārtīgi svarīgi ievērot visas instrukcijas un tehnoloģijas, nepalaižot garām nevienu soli.

Jebkurš aplīmēšanas process sākas ar iepazīšanos ar transportlīdzekli un tā rūpīgu izpēti. Izpētes laikā tiek veikti vispārējie transportlīdzekļa mērījumi, kurus salīdzina ar tā rūpnīcas skici, kā arī tiek izmērīti atsevišķi elementi, lai aprēķinātu nepieciešamos materiālus un galīgās izmaksas. Speciālists pārbauda virsbūvi vai nav krāsas bojājumu, skrambu, iespiedumu, rūsas, nošķēlumu utt., lai klientam būtu iespēja tos novērst jeb lai būt pabrīdināts. Mēs neveicam virsbūves remontu, špaktelēšanu un krāsošanu! Ir ārkārtīgi svarīgi novērst dažus virsbūves defektus, jo tas ietekmē beidzamo aplīmēšanas rezultātu un ārējo izskatu. Aplīmēšana nenovērš un neslēpj nopietnus defektus. Vietās, kur ir sabojāta krāsa un ir rūsa, pēc aplīmēšanas plēve var slikti turēties, un uz tās izveidosies burbulis vai plēves plīsums. Jebkādas buktes vai iespiedumu pēc aplīmēšanas būs redzami. Dažos gadījumos virsbūve tiek pārbaudīts arī ar krāsas dziļuma mērītāju, lai noskaidrotu, kuras detaļas vai daļas ir bijušas krāsotas. Ja detaļa bija slikti pārkrāsota, noņemot plēvi, krāsotā virsma var tikt bojāta – plēve var nonākt nost ar daļu krāsas vai pat špakteles daļu. Pabeidzot pārbaudi, tiek noteikti trūkumu novēršanas termiņi un tiek rezervēts laiks aplīmēšanai.

Pirms aplīmēšanas mašīna ir rūpīgi jānomazgā, neizmantojot vasku vai citus pārklājumus. Jānomazgā visa veida plankumi, kukaiņi, smiltis, kā arī rūpīgi jānomazgā virsbūves daļu savienojumu vietas.

Pieņemot mašīnu turpmākai aplīmēšanai, viens no mūsu speciālistiem veic transportlīdzekļa virsbūves atkārtoto pārbaudi un noformē pieņemšanas / nodošanas aktu. Aktā ir norādīta vispārīga informācija par transportlīdzekli, nobraukums, bojājumu piefiksēšana, ja tādi tika atrasti, kas var ietekmēt mūsu izpildītā darba garantijas laiku.

Aplīmēšanas process sākas ar eņģu un mazo detaļu – durvju rokturu, spoguļu, lukturu, bampera režģu, moldinga u.c. – demontāžu. Detaļas demontē, izmantojot specializētu instrumentu, ko veic kvalificēts mehāniķis, lai izvairītos no bojājumiem un vēlāk tiktu pareizi uzstādītas.

Pēc tam transportlīdzekļa virsma tiek atttīrīta no dziļiem netīrumiem, piemēram, bitumena, kvēpu un tamlīdzīgiem netīrumiem. Virsbūve tiek notīrīta ar specializētu ķīmiju, kas nebojā transportlīdzekļa sākotnējo krāsu. Pabeidzot dziļo netīrumu tīrīšanu, katru virsbūves daļu notīra un attauko atsevišķi.

Meistars izmēra un sagatavo aplīmēšanai nepieciešamo materiāla gabalu. Katra virsbūves daļa tiek aplīmēta atsevišķi. Parasti virsbūves sānu daļas tiek aplīmētas ar vienu lielu gabalu, lai izvairītos no vairāku plēves daļu savienojumiem, ja vien par to nebija vienošanās ar klientu. Pirms tiešas plēves uzklāšanas virsbūves daļu vēlreiz noslauka ar speciālu drānu, lai noņemtu sīkas putekļu daļiņas. Aplīmēšanas process noslēdzas plēves vienmērīgajā uzklāšanā uz automašīnas virsbūves daļas, izmantojot rakeli un fēnu. Pēc plēves uzklāšanas detaļus malas tiek rūpīgi apstrādātas un tiek nogriezti liekie plēves gabali. Pēdējais solis ir pārbaudīt, vai nav burbuļu, citu defektu, un detaļu silda ar fēnu līdz noteiktas temperatūras sasniegšanas, lai panāktu pilnīgu saķeri.

Pabeidzot visu aplīmēšanas procesu, tiek montētas iepriekš noņemtās detaļas, tiek veikta beidzamā tīrīšana un transportlīdzeklis tiek atstāts garāžā uz 6-8 stundām.

Atsevišķos gadījumos pēc aplīmēšanas transportlīdzekli nav ieteicams mazgāt un turēt tiešu saules staru iedarbībā apmēram divas nedēļas. Turpmāk ieteicams mazgāt virsbūvi, neizmantojot abrazīvus mazgāšanas līdzekļus, izmantot tikai mazgāšanu ar rokām, nelietot augstspiediena ūdens agregātus mazāk nekā 2 metru attālumā un mazgāt slīpi.

Kad transportlīdzeklis tiek nodots klientam, tiek parakstīts akts, tiek izsniegta garantija un instrukcija par automašīnas kopšanu, kurā ir minēti noteikumi par plēves pārklājuma mazgāšanu un kopšanu.

Garantijas gadījumi

Ja 2 nedēļu laikā pamanāt burbuļu parādīšanos vai plēves atlīmēšanos, tad jums jāsazinās ar mūsu speciālistu un jānorunā par laiku defektu novēršanai.

Gadījumā, ja jūs patstāvīgi mēģinat labot defektus – garantija zaudē spēku.

Tehniski bojājumi (skrāpējumi, buktes un tamlīdzīgi) nav garantijas gadījums.

Ja mazgāšanas un kopšanas noteikumi netiek ievēroti saskaņā ar izsniegtajām instrukcijām, garantija zaudē savu spēku.

Burbuļu parādīšanās, atlīmēšanās, plēves plīsuma virsbūves defektu vietās, kuras tika aprakstītas aktā – garantija zaudē savu derīgumu.

Kā mēs to darām…